Često postavljena pitanja (FAQ) 

 

1.Kako se možemo povezati?
Prvi preduvjet za povezivanje je da na računalu imate program TeamViewer® QuickSupport. On dolazi u paketu sa instalacijom programa Stijene, no, možete ga i zasebno preuzeti OVDJE. Drugi preduvjet je internetska veza, tj. Vaše računalo mora biti spojeno na internet. Ako su ta dva uvjeta ispunjena, potrebno je samo pokrenuti QuickSupport na Vašem računalu te nam preko telefona pročitati ili mailom poslati ID i lozinku koje QuickSupport generira.
2.Postoji li Help datoteka za program Stijene?
Postoji. Datoteku možete preuzeti OVDJE.
3.Jesu li Stijene kompatibilne sa operacijskim sustavnom na našem računalu?
Stijene 8 su u potpunosti kompatibilne sa operacijskim sustavima Widows XP, Vista, 7, 8 i 10, kao i Windows Server 2008, 2008 R2 i 2012. Stijene 4 i verzije koje joj prethode moguće je pokrenuti isključivo na operacijskom sustavu Windows XP.
4.Mogu li korisnici na dva ili više računala istovremeno raditi u programu?
Da, Stijene podržavaju višekorisnički način rada. Pritom je jedno računalo nositelj baze sa podacima (poslužitelj), a klijentska računala se preko mreže spajanju na bazu. Svaki od korisnika ima jedinstveno korisničko ime i lozinku s kojom se prijavljuje u program.
5.Mogu li računala biti povezana bežično?
Zbog nestabilnosti bežične veze preporuka je da računala budu povezana mrežnim kabelom. Budući da je količina informacija koje se razmjenjuju između klijentskog računala i poslužitelja pri određenim radnjama velika, nestabilnost veze može uzrokovati zapisivanje krivih podataka u bazu.
6.Možemo li izrađivati ponude, iako smo van ureda?
Možete. Na Vašem prijenosnom računalu možemo instalirati Stijene sa odvojenom bazom. Izrađene ponude možete jednostavno prebaciti u glavnu bazu kada budete u uredu.
7.Planiramo servisirati / zamijeniti računalo. Kako sačuvati podatke programa Stijene?
Svi podaci potrebni za reinstalaciju programa Stijene nalaze se u mapi Stijene, odnosno mapi STIJENE_DATA ako se radi o višekorisničkom načinu rada. Te mape je potrebno kopirati na USB memorijski stik (ili neki drugi vanjski uređaj za pohranu podataka) prije servisiranja / zamjene računala. Prije reinstalacije programa, podatke sa USB stika potrebno je prebaciti na servisirano / novo računalo te zatim kontaktirati našu korisničku podršku kako bi se napravila reinstalacija programa.
NAPOMENA: Navedeno vrijedi kada se koristi Access baza. Ukoliko koristite SQL bazu, kontaktirajte našu korisničku podršku.
8.Ne prolazi online aktivacija programa, što moramo učiniti?
Provjerite da li postoji veći broj računa koje niste podmirili. Ako je to slučaj, postoji mogućnost da je licenca zaključana. Za više informacija o računima i plaćanjima kontaktirajte nas na +385 40 391 445.
9.Prilikom pokretanja programa Stijene javlja se greška 'System date was tampered'. Što moramo učiniti?
Provjerite ispravnost datuma na Vašem računalu. Ako je datum pogrešan, ispravite ga, nakon čega bi greška trebala biti otklonjena. Ako se greška nastavi javljati, kontaktirajte našu korisničku podršku.
10.Prilikom pokretanja programa Stijene javlja se greška 'License file was tampered'. Što moramo učiniti?
Provjerite ispravnost datuma na Vašem računalu. Ako je datum ispravan, kontaktirajte našu korisničku podršku. Do ove greške najčešće dolazi zbog manipulacije licenčne datoteke od strane antivirusnih programa.
11.Prilikom pokretanja programa Stijene javlja se greška 'License error 1024'. Što moramo učiniti?
Kontaktirajte korisničku podršku.
12.Pri radu sa programom Stijene javlja se greška koja sadržava tekst 'Runtime error'. Što moramo učiniti?
Kontaktirajte korisničku podršku.